Köylü Güzelini Siktim

O akşam evde otururken telefon
çaldı.Arayan köydeki
akrabalarımızdı.Memleketteki
doktor, uzak akrabalarımızdan
Birol’u Ankara’ya fakülte
hastanesine sevk etmiş.Eğer kabül
edersek birkaç gün eşiyle bizde
kalıp kalamayacaklarını
soruyordu.Ben de hiç düşünmeden
gelmelerini,başımızın üstünde
yerleri olduğunu söyledim. Biz on
yedi yıldır Ankara’da ikamet
ediyoruz.Ben özel bir şirkette
mühendisim, karım da devlet
hastanesinde hemşire.Beş yaşında
bir oğlumuz var.Mutlu bir evliliğimiz
var. Birol ve eşini iki gün sonra
terminalden almaya gittim.Birol,
annemin teyzesinin
torunu.Düğünleri daha geçen yaz
olmuştu.Eşinin yüzünü düğünde
görmemiştim bile.Çok kapalı bir
çevrede yetişmiş, türbanlıydı.Hoş
geldiniz,dedim.Sevil, uzun
boylu,alımlı,düzgün fizikli
görünüyordu.Fakat o kadar kapalı
giyinmişti ki utancından kafasını
bile kaldırmıyordu.Hoşbulduk,diye
kısık bir sesle cevap verdi.Hemen
arabayla eve geldik çünkü uzun bir
yolculuk yapmışlardı. Eve
geldiğimizde karım kapıda karşıladı
bizi.Sofra hazırdı.Hemen yemeğe
oturacaktık, eşim misafirlerin
üzerindekileri çıkarıp rahat bir şey
giymeleri için giyisi verdi.Sevil’e
başını açabileceğini, benim yabancı
olmadığımı, akraba olduğumuzu
onun için rahat davranmasını
istediğini söyleyince.Sevil türbanını
çıkarıp üzerine de bol bir etek giyip
geldi.O kadar değişmişti ki,
karşımda sanki bir manken
vardı.Ama o yine kafasını bile
kaldırmadan konuşuyordu
bizimle.eşekkür ederim yenge,
deyip masaya oturdu.Aklıma başka
şeyler getirmemek için
çalışıyordum. Sabah olduğunda ben
işe erken gidiyordum.Karımsa
nöbetçi olmadığında benden sonra
çıkıyordu. Akşam olduğunda eve
gitmeyi iple çekiyordum.Birol tahlil
için hastaneye gidecekti.Acaba
gelin de gitmiş miydi? Kapıyı eşim
açtı.Geldiler mi, diye sordum. O
da ,şimdi geldiler, dedi.İçeri
girdiğimde Birol içeride
oturuyordu.Gelin mutfaktaydı.Birol
muayeneye gitmiş , tahliller falan
işleri birkaç gün sürebilirmiş.Neyse
yemek hazırdı.Yemekten sonra
Biro’a bir iki tek atalım mı ,dedim o
da Ne demek abi ben de kafamı
dağıtırım dedi.Hanım çocuğu
uyutmak için izin isteyip odaya
gitti.Sevil de dayanamayıp
odalarına gitti.Biz de saat on ikiye
doğru içmeyi bıraktık.Kafalarımız
çakır olmuştu.Birol evlendikten bir
ay sonra idrar yollarındaki
rahatsızlığı yüzünden evliliğinden
bir şey anlamadığını, eşinin tadına
varamadığını falan
anlattı.Anlamıştım eşiyle birlikte
olamıyordu, onun isteklerine cevap
veremiyordu.Ben de Oğlum daha
evliliğinizin başındasınız, tedaviden
sonra devam edersiniz dedim.Onu
biraz olsun rahatlatmıştım.Demek
ki Sevil daha üç beş kere yatmıştı
Birol?un altına.Hala bakire gibiydi
demek ki..Yatma vakti
gelmişti.Odalarımıza çekildik.Ben
bunları duyunca azmıştım.Çırılçıplak
soyunup yatağa girdim.Bu gece
karımı sikip rahatlamalıydım.Karım
olanların farkında değildi.İpek
geceliğini arkasından sıyırıp
kaldırdım.Karım da çok
güzeldi.Fakat çocuktan sonra biraz
kilo almıştı.Amı biraz genişlemişti
tabii.Ama vücudu
güzeldi.Göğüslerini çıkarıp
yalamaya başladım.Bana dönüp
uykulu uykulu karşılık vermeye
çalışıyordu.Dayanamadım hemen
sikimi ıslatıp üzerine çıkıp
bacaklarının arasına girerek sikimi
amına dayadım.Sikim çok
sertleşmişti.Çünkü demin
dinlediklerimden sonra gelinin hala
kız gibi sikin tadına varamamış
olduğunu düşünmek isterik
yapıyordu beni.Sarhoş olduğumdan
etrafa saçmıştım menileri.Karım
uyumak istediğini benim banyo
yapmamı söyleyip arkasını
döndü.Ben ışığı yakmadan
karanlıkta banyoya ilerliyordum ki
tam Birol ların odasını önünde
geçerken Sevil’in Birol’un
arkasından ona sarılarak
uyuduklarını gördüm. Fakat Sevil
herhalde uyumamıştı.Çünkü
hareket ediyordu.Ben banyonun
ışığını yakıp içeri girdim. Suyu açıp
elimi yüzümü yıkamaya
başladım.Fakat kapıyı
kapatmamışım herkes uyuyor
diye.Önce sikimdeki sıvıyı
temizlemem gerekiyordu.Her
tarafıma sürülmüştü.Hala sikim
kalkıktı.Biraz ad övünmek gibi
olmasın sikimin çok kalın ve büyük
olduğunu söyler karım.Elimle sikimi
hem temizliyor hem de
sıvazlıyordum.Bir ara kapıda
hareket oldu.Sanki biri beni
izliyordu kapının arkasından.Karım
uyuyor, Birol sızmıştı.Sevil
olmalıydı.Hemen fark etmemiş gibi
sikimle oynamaya , sıvazlayıp
elimde kaydırmaya devam
ettim.Sonra tuvaletin ışığı
yandı.Tuvaletin deliğinden içeride
Sevil’in olduğunu
anlamıştım.Kocasınınkini
yiyemeyince benimki tabii cazip
gelmiş olabilirdi.Ona sahip olmayı,
daracık bir am sikmeyi ben ne
kadar isterim bilemez kimse.Ben
bornozumu giyip yatak odasına
gidip bir sigara yatım.Baktım biraz
sonra banyonun ışığı yandı.Kapıdan
şöyle uzandığımda tuvaletin ışığı
sönmüştü.Sevil belki de kendi
kendisiyle oynayıp orgazm
olmuştu..Banyodan su sesleri
geliyordu.Bir delilik yapmaktan
korkuyordum.Bornozumu
çıkarmadan banyoya doğru
ilerledim.Su seslerini yakında
hissettikçe sikim tekrar
kalkmıştı.Banyonun kapı ışığından
içerideki karartının ne yaptığı
anlaşılıyordu.Sevil bacak aralarını
yıkıyordu.Baktım kapı kilitli
değildi.Ben bilerek bornozu çıkarıp
elime alıp kapıya çırılçıplak, sanki
bilmiyormuş gibi yapıp kapıyı
yavaşça açıp Birol, sana bornoz
getirdim. Diyerek kapıyı açtım .Sevi
ne olduğunu şaşırmış bir eliyle
amını bir eliyle de memelerini
kapatıp öylece kalakalmıştı.Gözleri
kalkmış sikime bakıyordu. Vücudu
körpecikti.Ellenmeyi,
okşanmayı ,özenle her tarafı
yalanıp hoyratça sikilmeyi , inim
inim inletilmeyi bekliyordu
sanki.Ben afedersin Sevil deyip
elimle sikimi kapattım.Fakat bir
taraftan da kılları uzun zamandır
kesilmemiş bacak arasındaki
gizemli kutusuna
bakıyordum.Tamam, önemli değil.
Deyip elimden bornozu aldı.Ben çok
terledim de onun için duş almak
istedim, dedi.Sevil, vücudun ne
kadar güzelmiş senin yengenden
daha düzgü fiziğin varmış.Birol çok
şanslı biliyor musun.Sevil korkusunu
biraz üzerinden atmış, ben de
içkinin cesaretiyle konuşuyordum.O
ara elimle sikimi saklamayı
bıraktım.Fakat o hala yüzüme
korkarak ve utanarak
bakıyordu.Yengem de çok şanslı bir
kadın.Demin sevişmelerinizi
duydum.Onu her gece mutlu
ediyorsun ya yatmaz mi? Biz
evlendik evleneli doğru dürüst Birol
ile sevişemedik bile.Hem seninkinin
yanında kocamınki yavru
kalır.Yengem her gece onu iyi içine
alabiliyor.Şaşırmıştım.Bizim gelin bir
açıldı pir açıldı.Baktım arkası geliyor
ben de devam ettim. Niçin öyle
diyorsun Birol?unki çok mu
küçük.Hem istersen sen de
alabilirsin bu büyülükteki bir organı
deyince Hayatta alamam ben.Her
iddiasına varım sen bunu arkana
olmaz belki ama önüne rahatlıkla
alabilirsin.? Dedim ve bornozu
üstünden ürkütmeden aldım.O yine
eliyle göğüslerini ve amını
kapattı.Sevil, bak bir daha
söylüyoum bu vücuda her erkek
sahip olabilmek için her şeyini
verir.aşta ben olmak üzere. Hele
dudakların tam açılmamış gonca
gibi,göğüslerin yalanmayı bekleyen
şeker gibi,göbeğinin çukuru gamze
gibi,bacakların sütungibi,elini çek de
amına bakalım bir.Oooo kutun ise
derinliklerinde boğulunacak gizemli
vadi gibi. O sırada Sevil
gevşemişti.Dudaklarına bir öpücük
kondurdum.Memelerini okşayıp
yaladıktan sonra kendime çekip
vücudunun sıcaklığını
hissettim.Yanıyordu cayır
cayır.Elimle amını
yokladım.Daracıktı hakikaten.Sikim
yeni bir yuvayla tanışacaktı.Demin
kendi yuvasından çıkıp şimdi de
bilmediği derinliklerein içinde
kaybolacaktı. Az sonra Sevil, beni
durdurup kontrolü eline
aldı.Boynumu yalayıp,aşağılara
indi.Ta sikime geldiğinde yüzüme
bakıp Tam ağzıma layık, kocama
ve kalın.Şimdi bunu önce ağzında
sonra amımda misafir etmek
istiyorum? deyip sikimi
tükürükledi.Önümde eğilip eliyle
sikimi amının ağzına yerleştirip
yavaşça tünelin içine soktu.Sıcacıktı
amı.Ben başladım ileri geri
gitmeye.Küçük am sikmeyi
özlemişim.Hemen iki defa
boşaldım.En sonunda arkasını
çevirip iyice götünün deliğini
genişletip sikecektik götünden
de.Fakat çok zor olacağı belliydi.Bir
elimle ağzını kapattım.Sikimin
başını iyice sürtüp deliği
araladım.Sonra dayadım kara
deliğine.İki defa sürtüne eni
mahvetti hemen tekrar
boşaldım.Unutulmaz bir geceydi.

Bir Cevap Yazın

